Leveringsdetaljer

Vær oppmerksom på at det finnes lite antall postnummer, vanligvis i avsidesliggende områder, hvor vi muligens ikke kan levere til innen den angitte leveringstiden. Se avsnittet om 'Leveringsunntak" for ytterligere detaljer. Enkelte kampanjer kan ha ulike leveringstider. Se vilkårene for hver kampanje for mer informasjon. Ta kontakt med oss på help@dyson.no hvis du har spørsmål vedr. ordren din.

Produkter kan sendes fra flere steder, og kan derfor ankomme separat. Du blir ikke belastet ekstra leveringskostnader.

Hvis du har bestilt artikler som er registrert med mer enn én ukes leveringstid, blir de sendt på måten du har valgt, så snart de er tilgjengelige. Vi sender deg en bekreftelse så snart ordren din er sendt.

Vi forbeholder oss retten til ikke å levere en ordre hvis vi tror adressen er ikke sikker, for eksempel til en felles postadresse eller postboks. Hvis dette har betydning for ordren din, får du beskjed så snart som mulig.

I enkelte tilfeller kan artikler leveres utenfor faste leveringstider. Hvis ingen er hjemme når pakken skal leveres, legges det igjen et kort som sier at pakken er forsøkt levert. Du må da følge instruksene på kortet. Dyson betaler ikke kostnadene for omlevering.

Kontakt help@dyson.no for å avtale levering hvis en sikkerhetskode er nødvendig for å komme inn i bygningen/eiendommen.

Ved mottak av ordren din har vi som mål å levere produkt(er) i henhold til følgende tider, avhengig av tilgjengelighet.

Levering med UPS. Følgende priser gjelder for levering på norsk fastland. Alle ordrer sendes fra lageret i Tyskland senest 2 virkedager etter bestilling. Levering skjer innen 5-7 virkedager, under forutsetning av at noen mottar pakken.

Støvsugere, vifter og varmeovner

Standard levering (5-7 virkedager) - Kostnadsfritt

Tilbehør

Standard levering (5-7 virkedager) - Ordrer under 1200 kr. belastes med 50 kr. i fraktkostnader

Leveringsunntak

Det finnes et lite antall postnummer, vanligvis i avsidesliggende områder, hvor vi ikke kan garantere ordinær leveringstid neste virkedag. Levering kan ta opp til 10 virkedager.

Returer

Kun støvsugere, vifter og varmeovner

Du kan kansellere ordren når som helst opp til 30 dager etter at du har mottatt produktet. Du kan kansellere på følgende måter:

  • Ringe oss på tlf. nr. +47 80069196 eller
  • Sende en e-post til help@dyson.no

Støvsugere, vifter og varmeovner

Ta kontakt med Dyson på tlf. +47 80069196 for informasjon om hvordan du returnerer produkter med defekter.

Slik bestiller du tilbehør og reservedeler

Dyson tilbyr et utvalg av originalt tilbehør og originale reservedeler for Dyson-støvsugere. Slik kan du bestille:

Tilbehør

Du kan bestille tilbehør via nettsiden vår ved bruk av kreditt-/debetkort eller PayPal.

Reservedeler

Reservedeler kan bestilles oss - +47 80069196

Ordrer under 1200 kr. belastes med 50 kr. i fraktkostnader