
La oss få i gang maskinen din
Dyson Pure Hot + Cool™ Link luftrenser/vifte
-
-
Rengjøre maskinen
-
Nytt spørsmål
-
Feilsøking
-
Dyson Link-appen og tilkobling
-
Tilkobling mislyktes
-
Android-enhet
-
Aktiver Wi-Fi
-
Oppgi maskinens Wi-Fi-passord
-
Oppgi Wi-Fi-passordet
-
Bekrefte tilkoblingen
-
Reagerer tregt
-
Feilkode
-
Problemet ble ikke løst. Snakk med kundestøtteteamet vårt.
-
Hvilken feilmelding?
-
Tilkobling mislyktes
-
Problemet ble ikke løst. Snakk med kundestøtteteamet vårt.
-
Tilkoblingsprosess
-
Logg deg på Dyson-kontoen din
-
Gjør maskinen klar til konfigurering
-
Er du tilkoblet hjemmenettverket ditt nå?
-
Velg Dyson-maskinen din
-
Android-enheter
-
Apple
-
Oppgi Wi-Fi-passordet
-
Aktivere Wi-Fi
-
Koble seg til produktets Wi-Fi-nettverk
-
Nettverket mitt vises ikke
-
Prøv tilkoblingsprosessen på nytt
-
Koble seg til produktets Wi-Fi-nettverk
-
Bekrefte tilkoblingen
-
Reagerer tregt
-
Kan ikke koble til
-
Tilkobling mislyktes
-
Wi-Fi-lyset blinker
-
Det nye forsøket mislyktes
-
Sjekk startskjermen
-
Start Dyson Link-appen på nytt
-
Velge maskinen din
-
Plasseringen til passordet
-
Oppgi passordet
-
Maskinen er ikke tilkoblet
-
Prøv passordet på nytt
-
Maskinen kan ikke finnes
-
Tilkoblet og klar til bruk
-
Bruker den bare
-
Problemet ble løst
-
Ikke tilkoblet
-
Ny eier
-
Velg rom
-
Velg plassering i hjemmet
-
Kjøpsdato
-
Aktiver automatiske oppdateringer
-
Maskinen vises på startskjermen
-
Problemet ble løst
-
Bruke luftrenseren og Dyson Link-appen
-
Maskinens luftinformasjon
-
Ytterligere hjelp kreves
-
Feilsøking etter tilkobling
-
Tilkoblingen blir brutt ofte
-
Problemet ble løst
-
Appkontroller
-
På/av
-
Automodus
-
Viftehastighet
-
Nattmodus
-
Dreining
-
Nedtelling
-
Planlegging
-
Planleggingen fungerer ikke
-
Plassering i hjemmet
-
Programvareinformasjon
-
Hvitt, kontinuerlig Wi-Fi-lys
-
Det nye forsøket mislyktes
-
Se listen over maskiner
-
Før 50 % ferdig
-
Halvveis eller fullstendig
-
Grønt, blinkende lys
-
Sjekker utført
-
Grønt, blinkende lys
-
Prøve å koble til
-
Tilbakestill maskinen
-
Gjør maskinen klar til konfigurering
-
Maskin tilkoblet
-
Finne maskinen
-
Ikke første gang maskinen kobles til
-
Gjør maskinen klar til konfigurering
-
Prøve å koble til
-
Kan ikke logge på appen
-
Feil – reagerer tregt
-
Rett etter 50 % ferdig
-
Grønt, blinkende lys
-
Tilkobling mislyktes
-
Rundt 75 % ferdig
-
Maskinen ble ikke funnet
-
Problemer med å installere appen
-
Apple-enhet
-
Siri-snarveier
-
Aktivere Siri
-
Lage Siri-snarveier
-
Slette Siri-snarveier
-
Beskrivelse av Siri-snarveier
-
Styr flere maskiner
-
Hvor Siri-snarveier kan brukes
-
Bruke Siri-snarveier
-
Siri-snarveier – versjon
-
Uvanlig lyd
-
Klikkelyder
-
Klikkelyder når apparatet dreier
-
Problemet ble ikke løst. Snakk med kundestøtteteamet vårt.
-
Problemet ble ikke løst. Snakk med kundestøtteteamet vårt.
-
Hvinende lyd eller plystrelyd
-
Problemet ble ikke løst. Snakk med kundestøtteteamet vårt.
-
Summelyd
-
Ytelse
-
Luftstrømmen er svakere enn før
-
Fjern tilstoppinger
-
Maskinen er bare varm på én side
-
Maskinen varmer ikke
-
Luftstrømmens styrke kan ikke endres
-
Test fjernkontrollen
-
Skifte batteri i fjernkontrollen
-
Luftstrømkontroll via appen
-
Ny del kreves
-
Ny del kreves
-
Problemet ble ikke løst. Snakk med kundestøtteteamet vårt.
-
Problemet ble ikke løst. Snakk med kundestøtteteamet vårt.
-
Problem med strømmen eller det elektriske anlegget
-
Kan ikke slås av
-
Kan ikke slås av
-
Ikke strøm
-
Problemet ble ikke løst. Snakk med kundestøtteteamet vårt.
-
Luftstrøm, men ikke dreining
-
Test fjernkontrollen
-
Skift batteri
-
Dyson Link-appen
-
Ikke strøm, men LED-en er på
-
Ikke strøm
-
Problemet ble ikke løst. Snakk med kundestøtteteamet vårt.
-
Fungerer bare av og til
-
Mer enn ni timer
-
Uvanlig lukt
-
Problemet ble ikke løst. Snakk med kundestøtteteamet vårt.
-
Støvete
-
Synlig problem
-
Ødelagt del
-
Ny del kreves
-
Ny del kreves
-
Problemet ble ikke løst. Snakk med kundestøtteteamet vårt.
-
Ny del kreves
-
Reparasjon kreves
-
E-kode på skjermen
-
Problemet ble ikke løst. Snakk med kundestøtteteamet vårt.
-
Problem med vippingen
-
Kan ikke vippes
-
Maskinens vippefunksjon
-
Det er et problem med dreiningen
-
Maskinen vil ikke dreie
-
Sjekk fjernkontrollen
-
Test fjernkontrollen
-
Dreiningen kan ikke slås av
-
Problemet ble ikke løst. Snakk med kundestøtteteamet vårt.
-
Sjekk fjernkontrollen
-
Ingen LED
-
Sjekk det elektriske anlegget
-
Maskinen har strøm
-
Ikke strøm
-
Sensorfeil
-
Slik styrer du dreiningen
-
Slik justerer du luftstrømmen
-
Slik bruker du nedtellingen til ventemodus
-
Slik bruker du kontrollene på maskinen
-
Slik bruker du fjernkontrollen
-
Ikoner på skjermen
-
Velg det aktuelle alternativet
-
Slik bruker du fjernkontrollen
-
Skift filteret
-
Skift filteret
-
Rengjøre sensoren
-
Luftrense- og varmemoduser
-
Kjølemodus
-
Varmemodus
-
Automatisk luftrensemodus
-
Spredningsmodus
-
Fokusert modus
-
Nattmodus
-
Plasseringen til serienummeret
-
Bruksanvisning
-
Skifte batteri
-
Vanlige problemer
Velg det aktuelle alternativet
Rengjør maskinen
Følgende områder bør sjekkes og rengjøres for å opprettholde maskinens ytelse.
Luftstrømforsterker: Rengjør med en tørr eller fuktig klut.
Hoveddel: Rengjør med en tørr klut.
Deksel: Rengjør med en tørr klut eller en myk børste.
Trykk på begge knappene for å løfte av filteret.

Ta filteret av apparatet.

Fjern tilstoppinger fra hullene med en myk børste.

Rengjør dekselet med en tørr klut.
Velg det aktuelle alternativet
Velg det aktuelle alternativet
Dyson Link-appen og tilkobling
Velg 'Connection journey' hvis dette er den første gangen du kobler til.
Velg 'Connection failure' dersom du opplever problemer med tilkoblingen.
Velg 'Post connection troubleshooting' hvis du allerede er koblet til, men opplever problemer med appen din.
Velg det aktuelle alternativet
På hvilket trinn mislyktes tilkoblingsprosessen?
Aktiver Wi-Fi
Maskinen har sitt eget Wi-Fi-signal, som må aktiveres for å fullføre tilkoblingen.
.png?$responsive$&fmt=png-alpha)
Hold inne av/på-knappen i fem sekunder for å aktivere Wi-Fi på luftrenseren. Wi-Fi-indikatoren blinker grønt når Wi-Fi er aktivert.

Pass på at du har passordet på åtte bokstaver, som du finner på klistremerket foran på maskinen.
Du kan også finne det på følgende steder:
under filteret til luftrenseren
på forsiden av bruksanvisningen
på emballasjen til fjernkontrollen
Trykk på «OK, skjønner» nederst på skjermen for å fortsette.
Du vil nå bli bedt om å oppgi passordet for maskinen i Dyson Link-appen.
Passordet inneholder bare små bokstaver. Tallet 1 og bokstaven l (L) kan se like ut, og det samme kan bokstavene j (J) og i (I).
Trykk på «Send» nederst på skjermen for å fortsette.
Følg neste trinn.
Oppgi Wi-Fi-passordet
Oppgi passordet for Wi-Fi-nettverket ditt.

Trykk på «Send» nederst på skjermen for å fortsette.
Følg neste trinn.
Bekrefte tilkoblingen
Mens tilkoblingen bekreftes, viser appen informasjon om produktet ditt, inkludert hvordan du bruker det, hva slags informasjon du kan få fra produktet, og hvordan du får mest mulig ut av Dysons teknologi.

Hvis enheten bruker lengre tid enn vanlig, anbefaler vi at du gir den litt ekstra tid før du trykker på knappen «Prøv på nytt».
Feil passord
Hvis du får varselet «Sjekk at passordet stemmer», oppgir du passordet på åtte bokstaver på nytt. Pass på at du skriver det inn riktig.
Passordet inneholder bare små bokstaver. Tallet 1 og bokstaven l (L) kan se like ut, og det samme kan bokstavene j (J) og i (I).
Passordet kan finnes på følgende steder:
under filteret til luftrenseren
på forsiden av bruksanvisningen
på emballasjen til fjernkontrollen
på et klistremerke foran på luftrenseren
Enheten vil fortsette å be deg oppgi maskinens passord på åtte bokstaver til du har skrevet det inn riktig.
Hvis du vet at alt allerede er i henhold til kriteriene og anbefalingene over, men du fremdeles har problemer, velger du «Problemet ble ikke løst».
Har maskinen koblet seg til?
Hvis tilkoblingen mislykkes, skal det vises en feilmelding på enhetens skjerm.
Det ser ut til at vi ikke finner noen løsning på nettet.
Snakk med kundestøtteteamet vårt hvis du trenger mer hjelp.
Tilbakestilling til fabrikkinnstillingene
Hold inne av/på-knappen på maskinen i omtrent 20 sekunder.
Wi-Fi-lyset vil blinke både grønt og hvitt i raskt tempo før det slukkes.
Maskinen er tilbakestilt når denne sekvensen er ferdig, og du kan da slippe av/på-knappen.
Slå av og på igjen
Slå av maskinen, og vent i seks sekunder før du slår den på igjen.
Om mulig prøver du å plassere maskinen nærmere ruteren for å få et sterkere og mer stabilt signal. Dette skal være ruteren som maskinen var tilkoblet tidligere.
Sett i støpselet igjen, slå på strømmen, og ta maskinen ut av ventemodus.
Lukk appen, og start den på nytt.
For å lukke appen helt i iOS trykker du to ganger på enhetens Hjem-knapp og sveiper appen oppover.
På Android-enheter kan du lukke appen helt i menyen for nylige apper.
Hvis du tilbakestiller maskinen, må du starte tilkoblingsprosessen på nytt. Velg «Tilkoblingsprosess».
Hvis du allerede har tilbakestilt maskinen uten at det løste problemet, velger du «Problemet ble ikke løst».
Velg det aktuelle alternativet
Det ser ut til at vi ikke finner noen løsning på nettet.
Snakk med kundestøtteteamet vårt hvis du trenger mer hjelp.
Dyson Link-appen
Den nyeste versjonen kan lastes ned fra Google Play-butikken eller Apple iTunes.
Min Dyson-kontoen din
Når du har lastet ned og oppdatert Dyson Link-appen, logger du deg på eller registrerer en Min Dyson-konto.
Du må ha en gyldig e-postadresse og et passord for å opprette en konto.
Sjekk at telefonen eller nettbrettet kjører den nyeste versjonen av et kompatibelt operativsystem.
Bare trykk på knappen «Legg til en maskin» for å starte tilkoblingsprosessen.
Dyson Link-appen bruker Wi-Fi til å koble seg til maskinen din.
Sjekk at flymodus er slått av på enheten.
Fremgangsmåte
Velg maskinen din ved å velge «luftrensing» og deretter modellen du har.
Slå på eller sett til lading
Maskinen må ha strøm gjennom hele tilkoblingsprosessen.

Wi-Fi-passord
Ha Wi-Fi-passordet for hånden. Du kan trenge det senere.

Sjekk at nettverket som vises på skjermen, er hjemmenettverket ditt, og at det ikke tilhører Dyson-produktet eller er et offentlig nettverk.
Dyson-produktet må kobles til det samme Wi-Fi-nettverket som enheten din er tilkoblet.

Wi-Fi-innstillinger
Gå ut av Dyson Link-appen og til telefoninnstillingene for å endre hvilket Wi-Fi-nettverk du er tilkoblet.
Velg Wi-Fi-alternativet og deretter Wi-Fi-nettverket ditt i enhetsinnstillingene.
Dyson-produktet må kobles til det samme Wi-Fi-nettverket som enheten din er tilkoblet.
Sjekk at Wi-Fi er aktivert på enheten, og at flymodus er slått av.

Når du har koblet deg til Wi-Fi-nettverket ditt, går du tilbake til Dyson Link-appen og trykker på «Kom i gang».

Legg til en maskin
Velg «Kom i gang» i Dyson Link-appen.
Dyson Link-appen vil søke etter produkter ved hjelp av Wi-Fi.

Følg neste trinn.
Følg neste trinn.
Oppgi Wi-Fi-passordet
Oppgi passordet for Wi-Fi-nettverket ditt.

Trykk på «Send» nederst på skjermen for å fortsette.
Følg neste trinn.
Aktiver Wi-Fi
Maskinen har sitt eget Wi-Fi-signal, som må aktiveres for å fullføre tilkoblingen.
.png?$responsive$&fmt=png-alpha)
Hold inne av/på-knappen i fem sekunder for å aktivere Wi-Fi på luftrenseren. Wi-Fi-indikatoren blinker grønt når Wi-Fi er aktivert.

Pass på at du har passordet på åtte bokstaver, som du finner på klistremerket foran på maskinen.
Du kan også finne det på følgende steder:
under filteret til luftrenseren
på forsiden av bruksanvisningen
på emballasjen til fjernkontrollen

Trykk på «OK, skjønner» nederst på skjermen for å fortsette.
Følg neste trinn.
Maskinen skal vises som et nettverk i enhetens Wi-Fi-innstillinger.
Bare åpne enhetens Wi-Fi-innstillinger og velg maskinen i listen over nettverk. Du kommer til å trenge produktets Wi-Fi-passord for å fullføre dette trinnet.
.png?$responsive$&fmt=png-alpha)
Når enheten er tilkoblet maskinens Wi-Fi-nettverk, vises det et varsel i Dyson Link-appen som ber deg fortsette tilkoblingsprosessen.
Trykk på varselet for å fortsette.
Hvis varsler er slått av i Dyson Link-appen, eller hvis varselet ikke vises, må du åpne Dyson Link-appen på nytt manuelt.
Feil passord
Hvis du får en feilmelding med beskjed om at passordet er feil, oppgir du passordet på åtte bokstaver på nytt. Pass på at du skriver det inn riktig.
Passordet inneholder bare små bokstaver. Tallet 1 og bokstaven l (L) kan se like ut, og det samme kan bokstavene j (J) og i (I).
Serienummeret og passordet finner du på baksiden av bruksanvisningen og på maskinens hoveddel, bak beholderen.
Enheten vil fortsette å be deg oppgi maskinens passord på åtte bokstaver til du har skrevet det inn riktig.
Paringsprosessen vil da fortsette.
Varslingsproblem
Den eneste situasjonen der det ikke vises noe varsel, er hvis du har avsluttet Dyson Link-appen før du ble bedt om å gjøre det. I så fall må du starte tilkoblingsprosessen på nytt.
Velg «Nei» i neste trinn.
Hvis du har fulgt anbefalingene i forrige trinn og fremdeles ikke kan fortsette paringen, starter du prosessen på nytt ved å velge «Tilkoblingsprosess».
Hvis du allerede har startet tilkoblingsprosessen på nytt uten at problemet ble løst, velger du «Problemet ble ikke løst».
Velg det aktuelle alternativet
Bekrefte tilkoblingen
Mens tilkoblingen bekreftes, viser appen informasjon om produktet ditt, inkludert hvordan du bruker det, hva slags informasjon du kan få fra produktet, og hvordan du får mest mulig ut av Dysons teknologi.

Reagerer tregt
Hvis enheten bruker lengre tid enn vanlig, anbefaler vi at du gir den litt ekstra tid før du trykker på knappen «Prøv på nytt».
Fremdriftsindikator
I Dyson Link-appen kan du se en fremdriftsindikator som viser den generelle fremdriften til tilkoblingen.
Hvis tilkoblingen mislykkes, sjekker du hvor langt indikatoren kom, og velger det aktuelle alternativet for å fortsette.
På hvilket punkt mislyktes tilkoblingen?
Sjekke Wi-Fi-lyset
Blinker hvitt
Maskinens Wi-Fi-lys lyser hvitt kontinuerlig når en tilkobling er opprettet.
Blinker hvitt
Wi-Fi-lyset blinker hvitt kontinuerlig mens tilkoblingen pågår.
Hva er statusen til maskinens Wi-Fi-lys?
Fortsett tilkoblingen
Tilkoblingen kan fremdeles ta lengre tid enn ventet. Trykk på knappen «Fortsett» igjen.
Tilkoblingsproblem
Lukk Dyson Link-appen, og fjern den fra listen over nylig brukte apper.
Plasser luftrenseren nærmere ruteren for å få et sterkere og mer stabilt signal. Dette skal være ruteren som maskinen var tilkoblet tidligere.
Sett i støpselet igjen, slå på strømmen, og ta maskinen ut av ventemodus. Wi-Fi-lyset på maskinen begynner å lyse hvitt, noe som betyr at tilkoblingen er stabil.
Åpne Dyson Link-appen igjen, og vent til du ser en tilkobling på startskjermen.
Sjekke Wi-Fi-lyset
Blinker hvitt
Maskinens Wi-Fi-lys lyser hvitt kontinuerlig når en tilkobling er opprettet.
Blinker hvitt
Wi-Fi-lyset blinker hvitt kontinuerlig mens tilkoblingen pågår.
Starte Dyson Link-appen på nytt
Lukk Dyson Link-appen, og fjern den fra listen over nylig brukte apper.
Åpne Dyson Link-appen igjen, og sjekk at du er logget på.
Bare trykk på knappen «Legg til en maskin» for å starte tilkoblingsprosessen.
Bare trykk på maskinen for å velge den.
Maskinens serienummer vises under navnet på maskinen.
Følg neste trinn.
Plasseringen til passordet
Passordet på åtte bokstaver finner du følgende steder på luftrenseren:
under filteret til luftrenserenpå forsiden av bruksanvisningen
på emballasjen til fjernkontrollen
på klistremerket foran på luftrenseren
Når du har funnet produktets Wi-Fi-passord, skriver du det ned, slik at du har det for hånden.
Oppgi passordet
Når du har funnet passordet for maskinen, fortsetter du til neste skjermbilde ved å velge «OK, skjønner».
Du vil nå bli bedt om å oppgi passordet for maskinen i Dyson Link-appen.
Passordet inneholder bare små bokstaver. Tallet 1 og bokstaven l (L) kan se like ut, og det samme kan bokstavene j (J) og i (I).
Følg neste trinn.
Bekrefte tilkoblingen
Mens tilkoblingen bekreftes, viser appen informasjon om produktet ditt, inkludert hvordan du bruker det, hva slags informasjon du kan få fra produktet, og hvordan du får mest mulig ut av Dysons teknologi.
Prøv tilkoblingen på nytt
Velg «Prøv på nytt» hvis dette er første gang denne feilen har oppstått på enheten.
Sjekk at passordet har blitt skrevet inn riktig.
Passordet inneholder bare små bokstaver. Tallet 1 og bokstaven l (L) kan se like ut, og det samme kan bokstavene j (J) og i (I).
Hvis du allerede har startet tilkoblingsprosessen på nytt uten at problemet ble løst, velger du «Problemet ble ikke løst».
Velg det aktuelle alternativet
Sjekk at enheten har en sterk og stabil tilkobling til Wi-Fi-nettverket ditt.
Sjekk at flymodus er slått av på enheten.
Fremgangsmåte
Velg maskinen din ved å velge «luftrensing» og deretter modellen du har.
Slå på eller sett til lading
Maskinen må ha strøm gjennom hele tilkoblingsprosessen.
Wi-Fi-passord
Ha Wi-Fi-passordet for hånden. Du kan trenge det senere.
Sjekk at nettverket som vises på skjermen, er hjemmenettverket ditt, og at det ikke tilhører Dyson-produktet eller er et offentlig nettverk.
Dyson-produktet må kobles til det samme Wi-Fi-nettverket som enheten din er tilkoblet.
Maskin tilkoblet
Maskinen din er nå koblet til Dyson Link-appen.
Følg resten av trinnene for å fullføre installasjonsprosessen.
Er du denne maskinens nye eier?
Ignorere eierskap?
Eieren av denne maskinen vil fortsatt ha tilgang til den, kunne kontrollere den og se informasjon fra den.
Trykk på 'OK' under hvis du er enig i dette.
Så bra!
Takk for at du bruker Dysons kundestøtte på nettet.
Tilkoblingsproblem
Hvis det har oppstått problemer etter at du har fullført konfigureringen, gjør du følgende:
Lukk Dyson Link-appen, og fjern den fra listen over nylig brukte apper.
Plasser luftrenseren nærmere ruteren for å få et sterkere og mer stabilt signal. Dette skal være ruteren som maskinen var tilkoblet tidligere.
Sett i støpselet igjen, slå på strømmen, og ta maskinen ut av ventemodus. Wi-Fi-lyset på maskinen begynner å lyse hvitt, noe som betyr at tilkoblingen er stabil.
Åpne Dyson Link-appen igjen, og vent til du ser en tilkobling på startskjermen.
Ta eierskap
Hvis dette produktet ikke er nytt, får den forrige eieren et varsel og kan ikke lenger bruke denne maskinen med Dyson Link-appen sin.
Følg neste trinn.
Hvor er maskinen?
Hvor er luftrenseren din?
Tilpass maskinen din, og styr den med stemmen.
Følg neste trinn.
Velg plassering
Velg en lokasjon fra listen på enheten din før du legger inn og bekrefter valget ditt.
Alternativt, hvis du vil velge en tilpasset lokasjon, kan du trykke på 'edit' nederst.
Følg neste trinn.
Velg dato
Velg 'select date' og skriv inn datoen du kjøpte maskinen. Vi trenger denne informasjonen til garantien din.
Det anbefales også at du tar vare på kvitteringen for kjøpet ditt.
Følg neste trinn.
Automatisk oppdatering
Sørg for at 'Auto-update' er slått på.
Det sikrer at du laster ned de nyeste funksjonene automatisk og at appen fungerer korrekt.
Tilkobling opprettet
Maskinen er tilkoblet Dyson Link-appen.
Konfigurer
Hvis du vil gjøre deg kjent med maskinen og konfigurere innstillingene, velger du «Bruke luftrenseren og Dyson Link-appen».
Du kan også velge «Problemet ble løst».
Følg neste trinn.
Så bra!
Takk for at du bruker Dysons kundestøtte på nettet.
Velg det aktuelle alternativet
Sjekke maskinens luftinformasjon
For å sjekke maskinens luftinformasjon velger du maskinen, trykker på innstillingsikonet øverst til høyre og velger deretter maskinens innstillinger.
Herfra går du til luftalternativet. Her kan du sjekke filterets levetid, stille inn luftkvalitetsmålet og aktivere eller deaktivere kontinuerlig overvåking.
Velg det aktuelle alternativet
Appversjon
Sjekk at den nyeste versjonen av Dyson Link-appen er installert på enheten.
For å forsikre deg om at den nyeste versjonen er installert på enheten, ser du etter ventende oppdateringer i appbutikken. Hvis det ikke finnes noen ventende oppdateringer, er den nyeste versjonen av appen allerede installert.
Velg det aktuelle alternativet
Closer connection
Flytt luftrenseren så nær ruteren som mulig for å få sterkest mulig signal.
Slå av og på igjen
Slå av maskinen, og vent i seks sekunder før du slår den på igjen.
Fortsett til neste trinn hvis dette ikke løste problemet ditt.
Følg neste trinn.
Så bra!
Takk for at du bruker Dysons kundestøtte på nettet.
Appkontroller
For å betjene maskinen mens den er tilkoblet, trykker du på fjernkontrollikonet nederst til venstre på startskjermen.
Velg det aktuelle alternativet
Automodus
Du kan stille inn maskinen til automatisk å rense luften i rommet når kvaliteten går under et visst nivå, ved å trykke på den uthevede knappen og slå på automodus.
Viftehastighet
Velg lufthastigheten med Airflow Speed Control.
NB: Fartsinnstillingen til viften ligger mellom 1 og 10.
Nattmodus
Du kan dimme maskinens LED-skjerm og slå på nattmodus ved å trykke på den uthevede knappen.
Dreining
Den uthevede knappen slår maskinens dreining på eller av.
Nedtelling
Du kan stille inn hvor lenge maskinen skal være på, ved å trykke på den uthevede knappen og velge ønsket tid.
Planlegging
For å forhåndsprogrammere maskinen din, kan du trykke på timer-ikonet nederst til høyre når maskinen er koblet til.
Velg hvor lenge du vil at maskinen skal gå før den slår seg av.
Velg det aktuelle alternativet
Planleggingsproblem
The scheduling function of the app will only work if there are 3 or less schedules set per day. If you have more than 3 per day, please remove as necessary.
If you have less than 3 schedules per day and you are still experiencing an issue, please remove all of the schedules and re-add each of them.
Har dette løst problemet?
Stille inn maskinens plassering i hjemmet
For å endre maskinens plassering i hjemmet velger du maskinen, trykker på innstillingsikonet øverst til høyre og velger deretter maskinens innstillinger.
Herfra går du til alternativet for plassering i hjemmet og endrer dette til det nye stedet.
Ved å stille inn plasseringen i hjemmet kan du se luftkvaliteten utendørs, temperaturen, luftfuktigheten og pollennivåene.
Sjekke maskinens programvareinformasjon
For å sjekke maskinens programvareinformasjon, kan du trykke på ikonet for innstillinger øverst til høyre på valgt produkt. Velg deretter maskinens innstillinger.
Herfra kan du navigere til programvare. Her kan du kontrollere programvareversjonen og slå autooppdatering av/på.
Fortsett tilkoblingen
Tilkoblingen kan fremdeles ta lengre tid enn ventet. Trykk på knappen «Fortsett» igjen.
Starte Dyson Link-appen på nytt
Lukk Dyson Link-appen, og fjern den fra listen over nylig brukte apper.
Åpne Dyson Link-appen igjen, og vent til du ser en tilkobling på startskjermen.
Bare trykk på knappen «Legg til en maskin» for å starte tilkoblingsprosessen.
Sjekk at enheten har en sterk og stabil tilkobling til Wi-Fi-nettverket ditt.
Enhetens nærhet
Enheten du bruker, krever en sterk og stabil Wi-Fi-tilkobling til maskinen.
For å oppnå dette må du passe på at enheten er nær maskinen gjennom hele paringsprosessen, og at maskinen er koblet til en stikkontakt og slått på.
Prøve tilkoblingen på nytt
Trykk på knappen «Prøv på nytt» for å søke etter maskinen på nytt.
Wi-Fi-lys
Blinker grønt
Wi-Fi-lyset blinker grønt hvis maskinen venter på å bli tilkoblet.
Hvitt, kontinuerlig lys
Maskinens Wi-Fi-lys lyser hvitt kontinuerlig når en tilkobling er opprettet.
Blinker hvitt
Wi-Fi-lyset blinker hvitt kontinuerlig mens tilkoblingen pågår.
Hva er statusen til maskinens Wi-Fi-lys?
Ruterinnstillinger
The appliance will only connect to the 2.4 GHz network.
Your device will need to be connected to the same network as the appliance for initial set up.
To switch your router from 5GHz to 2.4GHz, please refer to your routers user guide, or visit the manufacturer’s website.You will need to check that any other devices you have connected to your router will not be affected before changing this.
The router will need to be set to WPA or WPA2. Dyson connective products are not compatible for WEP encryption.
Feil passord
Sjekk at passordet for Wi-Fi-nettverket har blitt skrevet inn riktig.
Hvis passordet for Wi-Fi-nettverket inneholder spesialtegn som utropstegn, skilletegn eller spørsmålstegn, må du kanskje endre passordet og fjerne disse tegnene. Dette kan du gjøre i ruterinnstillingene.
Wi-Fi-passordet skal stå enten på undersiden av ruteren eller på et klistremerke på baksiden av ruteren. Det kan også stå på esken til ruteren. Pass på at du skriver inn de riktige tegnene, for enkelte bokstaver og tall ser like ut, for eksempel «I» og «1» og «O» og «0».
Wi-Fi-signal
Maskinen krever en sterk og stabil Wi-Fi-tilkobling i hjemmet.
Om mulig prøver du å plassere maskinen nærmere ruteren. Har du mer enn én ruter i hjemmet, må du passe på å flytte maskinen nærmere ruteren du har tenkt å koble både maskinen og enheten til.
Pass på at enheten er nær maskinen gjennom hele paringsprosessen, og at maskinen er koblet til en stikkontakt og slått på.
Hvis du har utført sjekkene og fulgt anbefalingene over, velger du «Sjekker utført».
Hvis du vet at alt allerede er i henhold til kriteriene og anbefalingene over, men du fremdeles har problemer, velger du «Problemet ble ikke løst».
Velg det aktuelle alternativet
Starte Dyson Link-appen på nytt
Lukk Dyson Link-appen, og fjern den fra listen over nylig brukte apper.
Åpne Dyson Link-appen igjen, og sjekk at du er logget på.
Sjekke Wi-Fi-lyset
Hvitt, kontinuerlig lys
Maskinens Wi-Fi-lys lyser hvitt kontinuerlig når en tilkobling er opprettet.
Blinker hvitt
Wi-Fi-lyset blinker hvitt kontinuerlig mens maskinen prøver å koble seg til.
Blinker grønt
Wi-Fi-lyset blinker grønt hvis maskinen venter på å bli tilkoblet.
Wi-Fi-lyset lyser ikke
Hvis maskinens Wi-Fi-lys ikke lyser, betyr det at den ennå ikke er tilkoblet.
Hva er statusen til maskinens Wi-Fi-lys nå?
Tilbakestilling til fabrikkinnstillingene
Hold inne av/på-knappen på maskinen i omtrent 20 sekunder.
Wi-Fi-lyset vil blinke både grønt og hvitt i raskt tempo før det slukkes.
Maskinen er tilbakestilt når denne sekvensen er ferdig, og du kan da slippe av/på-knappen.
Starte Dyson Link-appen på nytt
Lukk Dyson Link-appen, og fjern den fra listen over nylig brukte apper.
Åpne Dyson Link-appen igjen, og sjekk at du er logget på.
Bare trykk på knappen «Legg til en maskin» for å starte tilkoblingsprosessen.
Prøve å koble til
Det vises et hvitt, blinkende lys mens maskinen kobler seg til Dyson Cloud.
Det kan ta opptil 20 sekunder for maskinen å koble seg til. Når den har gjort det, endres lyset til et hvitt, kontinuerlig lys.
Tilbakestilling til fabrikkinnstillingene
Hold inne av/på-knappen på maskinen i omtrent 20 sekunder.
Wi-Fi-lyset vil blinke både grønt og hvitt i raskt tempo før det slukkes.
Maskinen er tilbakestilt når denne sekvensen er ferdig, og du kan da slippe av/på-knappen.
Hvis du tilbakestiller maskinen, må du starte tilkoblingsprosessen på nytt. Velg «Tilkoblingsprosess».
Hvis du allerede har tilbakestilt maskinen uten at det løste problemet, velger du «Problemet ble ikke løst».
Følg neste trinn.
Dyson Link-appen bruker Wi-Fi til å koble seg til maskinen din.
Sjekk at flymodus er slått av på enheten.
Fremgangsmåte
Velg maskinen din ved å velge «luftrensing» og deretter modellen du har.
Slå på eller sett til lading
Maskinen må ha strøm gjennom hele tilkoblingsprosessen.
Wi-Fi-passord
Ha Wi-Fi-passordet for hånden. Du kan trenge det senere.

Sjekk at nettverket som vises på skjermen, er hjemmenettverket ditt, og at det ikke tilhører Dyson-produktet eller er et offentlig nettverk.
Dyson-produktet må kobles til det samme Wi-Fi-nettverket som enheten din er tilkoblet.

Sjekk at enheten har en sterk og stabil tilkobling til Wi-Fi-nettverket ditt.
Hold deg i nærheten av maskinen
Pass på at enheten er nær maskinen gjennom hele paringsprosessen, og at maskinen er koblet til en stikkontakt og slått på.
Melding om mislykket tilkobling
Vises meldingen «Tilkobling mislyktes» på enheten, må du starte tilkoblingsprosessen på nytt.
Før du starter tilkoblingsprosessen på nytt, slår du av maskinen og venter i seks sekunder før du slår den på igjen.
Velg «Tilkoblingsprosess».
Hvis du allerede har startet tilkoblingsprosessen på nytt uten at problemet ble løst, velger du «Problemet ble ikke løst».
Velg det aktuelle alternativet
Sjekke Wi-Fi-lyset
Hvitt, kontinuerlig lys
Maskinens Wi-Fi-lys lyser hvitt kontinuerlig når en tilkobling er opprettet.
Blinker hvitt
Wi-Fi-lyset blinker hvitt kontinuerlig mens maskinen prøver å koble seg til.
Blinker grønt
Wi-Fi-lyset blinker grønt hvis maskinen venter på å bli tilkoblet.
Wi-Fi-lyset lyser ikke
Hvis maskinens Wi-Fi-lys ikke lyser, betyr det at den ennå ikke er tilkoblet.
Hva er statusen til maskinens Wi-Fi-lys?
Dyson Link-appen bruker Wi-Fi til å koble seg til maskinen din.
Sjekk at flymodus er slått av på enheten.
Fremgangsmåte
Velg maskinen din ved å velge «luftrensing» og deretter modellen du har.
Slå på eller sett til lading
Maskinen må ha strøm gjennom hele tilkoblingsprosessen.
Wi-Fi-passord
Ha Wi-Fi-passordet for hånden. Du kan trenge det senere.

Sjekk at nettverket som vises på skjermen, er hjemmenettverket ditt, og at det ikke tilhører Dyson-produktet eller er et offentlig nettverk.
Dyson-produktet må kobles til det samme Wi-Fi-nettverket som enheten din er tilkoblet.

Prøve å koble til
Det vises et hvitt, blinkende lys mens maskinen kobler seg til Wi-Fi-nettverket.
Det kan ta opptil 20 sekunder for maskinen å koble seg til. Når den har gjort det, endres lyset til et hvitt, kontinuerlig lys.
Fire eller flere mislykkede forsøk på å logge seg på kontoen vil resultere i at kontoen låses. Kontoen forblir låst i 30 minutter.
Tilbakestilling av passord
Hvis passordet nylig har blitt endret, må du vente i 30 minutter før du kan logge deg på Dyson Link-kontoen din igjen.
Fremdriftsindikator
I Dyson Link-appen kan du se en fremdriftsindikator som viser den generelle fremdriften til tilkoblingen.
Hvis tilkoblingen mislykkes, sjekker du hvor langt indikatoren kom, og velger det aktuelle alternativet for å fortsette.
På hvilket punkt mislyktes tilkoblingen?
Blinker grønt
Wi-Fi-lyset blinker grønt hvis maskinen venter på å bli tilkoblet.
Hvitt, kontinuerlig lys
Maskinens Wi-Fi-lys lyser hvitt kontinuerlig når en tilkobling er opprettet.
Blinker hvitt
Wi-Fi-lyset blinker hvitt kontinuerlig mens tilkoblingen pågår.
Hva er statusen til maskinens Wi-Fi-lys?
Enhetens nærhet
Enheten kan ha problemer med å koble seg til Wi-Fi-nettverket igjen.
Flytt enheten nærmere ruteren for å forsikre deg om at den har en sterk og stabil Wi-Fi-tilkobling. Dette skal være ruteren som maskinen var tilkoblet tidligere.
Deaktivere mobildata
Hvis du bruker en enhet der mobildata er aktivert, deaktiverer du dette i enhetsinnstillingene.
Tilbakestilling til fabrikkinnstillingene
Hold inne av/på-knappen på maskinen i omtrent 20 sekunder.
Wi-Fi-lyset vil blinke både grønt og hvitt i raskt tempo før det slukkes.
Maskinen er tilbakestilt når denne sekvensen er ferdig, og du kan da slippe av/på-knappen.
Slå av og på igjen
Slå av maskinen, og vent i seks sekunder før du slår den på igjen.
Hvis du tilbakestiller maskinen, må du starte tilkoblingsprosessen på nytt. Velg «Tilkoblingsprosess».
Hvis du allerede har tilbakestilt maskinen uten at det løste problemet, velger du «Problemet ble ikke løst».
Velg det aktuelle alternativet
Sjekke Wi-Fi-lyset
Blinker hvitt
Maskinens Wi-Fi-lys lyser hvitt kontinuerlig når en tilkobling er opprettet.
Blinker hvitt
Wi-Fi-lyset blinker hvitt kontinuerlig mens tilkoblingen pågår.
Hva er statusen til maskinens Wi-Fi-lys?
Wi-Fi-lys
Blinker grønt
Wi-Fi-lyset blinker grønt hvis maskinen venter på å bli tilkoblet.
Hvitt, kontinuerlig lys
Maskinens Wi-Fi-lys lyser hvitt kontinuerlig når en tilkobling er opprettet.
Blinker hvitt
Wi-Fi-lyset blinker hvitt kontinuerlig mens tilkoblingen pågår.
Velg det aktuelle alternativet
Enhetens nærhet
Enheten du bruker, krever en sterk og stabil Wi-Fi-tilkobling til maskinen.
For å oppnå dette må du passe på at enheten er nær maskinen gjennom hele tilkoblingsprosessen, og at maskinen er koblet til en stikkontakt og slått på.
Prøve tilkoblingen på nytt
Trykk på knappen «Prøv på nytt» for å søke etter maskinen på nytt.
Vises det en feilmelding på enheten, må du starte tilkoblingsprosessen på nytt. Velg «Aktivere Wi-Fi».
Hvis du allerede har fulgt rådene over uten at det løste problemet, velger du «Problemet ble ikke løst».
Velg det aktuelle alternativet
Problemer med å installere appen
Sjekk at enheten (for eksempel iPhone eller Android) har en stabil Internett-tilkobling, og at du har lastet ned den nyeste versjonen av Dyson Link-appen fra Google Play eller Apple iTunes.
Dyson Link-appen er bare kompatibel med Apple iPhone, Apple iPod touch, Apple iPad og Android-mobiler.
Du kan ikke laste ned appen hvis du ikke kjører en kompatibel versjon av operativsystemet til telefonen. Se listen over kompatible enheter i Google Play eller Apple iTunes.
Sjekk også at enheten har nok plass til appen.
På hvilket punkt mislyktes tilkoblingen?
Velg det aktuelle alternativet
For å kunne bruke Siri-snarveier i Dyson Link-appen må Siri aktiveres under innstillingene i enheten din.
Åpne innstillingene på telefonen eller nettbrettet og velg ‘Siri & Search’. Slå deretter på ‘Press home for Siri’ for å aktivere Siri.
Før du kan bruke Siri-snarveier, må du legge til den tilkoblede maskinen din i Dyson Link-appen.
For å lage en Siri-snarvei, trykker du på merket øverst i det høyre hjørnet av skjermen og velger ‘Voice control’ og deretter ‘Siri’. Velg deretter ‘Add new shortcut’. Deretter velger du innstillinger og trykker på ‘Add to Siri’-knappen.
For at Siri skal kunne be Dyson Link-appen om å bruke snarveien, må du spille inn en personlig frase. Vi anbefaler at hver frase er unik og gjenkjennelig.
For eksempel: Hvis du har valgt avkjølingsmodus og nattmodus kan disse kalles “Leggetid”. En innstilling som har med oppvarming å gjøre kan hete "Jeg fryser".
Vær oppmerksom på at generelle fraser som allerede er programmert inn i Siri ikke kan brukes. Et eksempel på dette er "God morgen".
En liste med alle de personlige frasene blir lagret i ‘Your Siri Shortcuts’ -skjermbildet på hver maskin.
For å se disse kan du bare trykke på merket øverst til høyre i skjermbildet til den relevante maskinen og velge ‘Voice control’ og deretter ‘Siri’.
Velg deretter den relevante Siri-snarveien. Herfra kan du spille inn frasen på nytt eller slette snarveien.
Med Siri-snarveier kan du kontrollere luftbehandlingsmaskinen(e) dine med stemmen. Du kan lage, tilpasse og slette dine egne personlige kommandoer som kan aktiveres gjennom mobilen eller nettbrettet ditt.
Hver Siri-snarvei er unik for den maskinen den ble opprettet på og gjelder ikke på flere maskiner.
Du må lage forskjellige Siri-snarveier for hver maskin, og en ny personlig frase må spilles inn.
Hvis en personlig frase spilles inn på flere maskiner, vil Siri vise disse på enheten din som et valg sammen med maskinidentifiseringen.
Hvis du har flere maskiner som bruker Siri-snarveier, anbefaler vi å gjøre hver frase unik. Hvis for eksempel en maskin er plassert på kjøkkenet og en annen på soverommet, kan du inkludere rommene i frasen.
Siri-snarveier kan brukes overalt der Apple har støtte for Siri. Gå til Apples nettsted for å se om dette støttes i regionen din.
Du kan aktivere Siri-snarveier i Dyson Link-appen på én av to måter:
- Ved å si "Hei, Siri", etterfulgt av den forhåndsinnspilte personlige frasen.*
- Ved å trykke på mobilens eller nettbrettets ‘Home’-knapp for å aktivere Siri, og si deretter den forhåndsinnspilte frasen når du får beskjed om det.
Uansett metode må du logge inn i Dyson Link-appen.
*Dette valget krever at Siri er aktivert i innstillingene til telefonen eller nettbrettet.
Siri-snarveier er tilgjengelige i iOS 12 og nyere.
Velg det aktuelle alternativet
Sjekk den nederste delen
Se etter rusk og hindringer rundt den nederste delen av maskinen.

Det ser ut til at vi ikke finner noen løsning på nettet.
Snakk med kundestøtteteamet vårt hvis du trenger mer hjelp.
Det ser ut til at vi ikke finner noen løsning på nettet.
Snakk med kundestøtteteamet vårt hvis du trenger mer hjelp.
Rengjør maskinen
Trykk på begge knappene for å løfte av filteret.

Ta filteret av apparatet.

Fjern tilstoppinger fra hullene med en myk børste.

Rengjør dekselet med en tørr klut.
Sett sammen maskinen igjen, og test den.
Vi trenger litt mer informasjon for å løse problemet.
Men kundeserviceteamet vårt kan hjelpe deg med å løse problemet.
Ring oss på 800 69 196
Maskinen fungerer som den skal
Dette er helt normalt.
For at lufttemperaturen skal kunne reguleres kontinuerlig, kjører maskinen svært langsomt i ventemodus for å holde luftstrømmen over termostaten i gang.
Dette er ikke farlig.
Hvis lyden er forstyrrende, kan den stoppes ved å dra ut støpselet til maskinen. Lyden kan også bli mindre hørbar hvis produktet plasseres et annet sted i rommet.
Hvis kunden vil ha mer informasjon, sier du at lyden skyldes at enkelte av de elektriske komponentene avgir en frekvens som av og til kan høres som en summelyd. Dette gjelder ikke bare Dysons produkter.
Velg det aktuelle alternativet
Dyson Pure Hot + Cool Link er ment å brukes som vifteovn, vifte og luftrenser i private hjem. Ifølge standarden IEC 60879 (som gjelder ytelsen og konstruksjonen til elektriske og sirkulerende vifter og regulatorer) skal luftstrømmen fra en vifte kunne kjennes over en avstand som er minst tre ganger større enn viftens bredde. Dyson Pure Hot + Cool oppfyller dette kravet med god margin.
Papirtest
Vri luftstrømkontrollen til maksimal innstilling.

Hold en avisside omtrent fire meter fra produktet.
Papiret bør løftes mer enn 45 grader.
ADVARSEL: Ikke bruk pusse- eller rengjøringsmidler på noen av maskinens deler.
Rengjøre maskinen
Følgende områder bør sjekkes og rengjøres for å opprettholde maskinens ytelse:
Luftstrømforsterker: Rengjør med en tørr klut.
Hoveddel: Rengjør med en tørr klut.
Deksel: Rengjør med en tørr klut eller en myk børste.

Hoveddel
Trykk på begge knappene for å løfte av filteret.

Fjern tilstoppinger fra hullene med en myk børste.

Sett sammen maskinen igjen.
Varmeelementer
Varmeelementene aktiveres ett om gangen, så dette er normalt når maskinen slås på.
La vifteovnen gå i ett minutt på høyeste temperaturinnstilling.
Måltemperatur
Vifteovnen slås ikke på med mindre måltemperaturen er høyere enn romtemperaturen. Temperaturen som er stilt inn på maskinen, er rommets måltemperatur, ikke temperaturen fra viften, som ikke endres i varmemodus.
Trykk på den røde temperaturkontrollknappen til den digitale skjermen på hoveddelen viser 37 °C.

Luftstrømmens styrke kan ikke endres
Sjekk at du trykker på riktig knapp på fjernkontrollen.
Rett fjernkontrollen direkte mot forsiden av maskinen mens du trykker på knappen.

Luftstrømkontroll

Fjernkontroll
Rett fjernkontrollen direkte mot forsiden av maskinen mens du trykker på knappen.

Test andre knapper på fjernkontrollen.
Skifte batteri
Åpne batterirommet på fjernkontrollen.

Løsne den nederste delen, og dra den av fjernkontrollen. Skift ut batteriet med et batteri av typen CR 2032.

Dyson Link-appen
Åpne appen for å styre luftstrømmen.
Endre innstillinger i appen.
Ble problemet løst ved å bruke appen?
Fjernkontroll
Delenummer 967826-03

Fjernkontroll
Delenummer 967826-03
Maskinen din kan være kvalifisert for gratis reservedeler
Er maskinen din under garanti?

Takk! Vi har mottatt opplysningene dine
Vi har sendt en bekreftelses-e-post og vil snart ta kontakt for å hjelpe deg med å løse problemet eller bestille en ny del.

Sorry - there's been a technical issue
Please resubmit the form. Or contact our experts through another channel
Beklager - maskinen din er ikke lenger kvalifisert for gratis reservedeler. Du kan kjøpe din nye del nedenfor.
Fjernkontroll
Delenummer 967826-03

Fjernkontroll
Delenummer 967826-03
Maskinen din kan være kvalifisert for gratis reservedeler
Er maskinen din under garanti?

Takk! Vi har mottatt opplysningene dine
Vi har sendt en bekreftelses-e-post og vil snart ta kontakt for å hjelpe deg med å løse problemet eller bestille en ny del.

Sorry - there's been a technical issue
Please resubmit the form. Or contact our experts through another channel
Beklager - maskinen din er ikke lenger kvalifisert for gratis reservedeler. Du kan kjøpe din nye del nedenfor.
Det ser ut til at vi ikke finner noen løsning på nettet.
Snakk med kundestøtteteamet vårt hvis du trenger mer hjelp.
Det ser ut til at vi ikke finner noen løsning på nettet.
Snakk med kundestøtteteamet vårt hvis du trenger mer hjelp.
Velg det aktuelle alternativet
Av/på-knapp
Rett fjernkontrollen mot forsiden av maskinens nederste del, og trykk på ventemodusknappen. Du kan også trykke på ventemodusknappen på hoveddelen.
Test maskinen
Dra ut støpselet til maskinen, og la den stå i ti sekunder.
Sett i støpselet til maskinen igjen, og test på nytt.
Velg det aktuelle alternativet
Det ser ut til at vi ikke finner noen løsning på nettet.
Snakk med kundestøtteteamet vårt hvis du trenger mer hjelp.
Luftstrøm, men ikke dreining
Den blå teipen må fjernes før bruk.
Sjekk at alle føttene er festet nederst på maskinen.
Sett luftrenseren på et flatt, sklisikkert underlag.
Sjekk at du trykker på riktig knapp på fjernkontrollen
Dreining

Fjernkontroll
Rett fjernkontrollen direkte mot forsiden av maskinen mens du trykker på knappen.
Test andre knapper på fjernkontrollen.
Skift batteriet
Åpne batterirommet på fjernkontrollen.

Løsne den nederste delen, og dra den av fjernkontrollen. Skift ut batteriet med et batteri av typen CR 2032.

Dyson Link-appen
Prøv å bruke Dyson Link-appen til å styre dreiningen.
Ble problemet løst ved å bruke appen?
Avbrudd i strømtilførselen
Dette kan skyldes et avbrudd i strømtilførselen.
Dra ut støpselet til maskinen, og la den stå i ti sekunder.
Sett i støpselet, og test maskinen.
Ikke sett i støpselet eller prøv å bruke maskinen hvis strømledningen er skadet.
Sjekk det elektriske anlegget
Sjekk at det elektriske anlegget er på.
Sjekk støpselet og strømledningen for tegn på skade.
Prøv å koble maskinen til en annen stikkontakt.
Har dette løst problemet?
Det ser ut til at vi ikke finner noen løsning på nettet.
Snakk med kundestøtteteamet vårt hvis du trenger mer hjelp.
Mer enn ni timer
Dysons vifteovner og luftrensere med varme- og kjølefunksjon har en sikkerhetsfunksjon som slår av maskinen etter ni timers kontinuerlig oppvarming.
Hvis du vil fortsette å bruke maskinen etter ni timer, må du slå den på igjen med enten av/på-knappen på fjernkontrollen eller på hoveddelen.
Dette skjer også hvis maskinen er i automodus og varmer kontinuerlig i ni timer.
Obs! Denne funksjonen kan ikke slås av.
Det ser ut til at vi ikke finner noen løsning på nettet.
Snakk med kundestøtteteamet vårt hvis du trenger mer hjelp.
Rengjør maskinen
Følgende områder bør sjekkes og rengjøres for å opprettholde maskinens ytelse:
Luftstrømforsterker: Rengjør med en tørr klut.
Hoveddel: Rengjør med en tørr klut.
Deksel: Rengjør med en tørr klut eller en myk børste.

Hoveddel
Trykk på begge knappene for å løfte av filteret.

Fjern tilstoppinger fra hullene med en myk børste.

Sett sammen maskinen igjen, og test den.
Hvilken del er ødelagt?
Vi trenger litt mer informasjon for å løse problemet.
Men kundeserviceteamet vårt kan hjelpe deg med å løse problemet.
Ring oss på 800 69 196
Vi trenger litt mer informasjon for å løse problemet.
Men kundeserviceteamet vårt kan hjelpe deg med å løse problemet.
Ring oss på 800 69 196
Vi trenger litt mer informasjon for å løse problemet.
Men kundeserviceteamet vårt kan hjelpe deg med å løse problemet.
Ring oss på 800 69 196
Fjernkontroll
Delenummer 967826-03

Fjernkontroll
Delenummer 967826-03
Maskinen din kan være kvalifisert for gratis reservedeler
Er maskinen din under garanti?

Takk! Vi har mottatt opplysningene dine
Vi har sendt en bekreftelses-e-post og vil snart ta kontakt for å hjelpe deg med å løse problemet eller bestille en ny del.

Sorry - there's been a technical issue
Please resubmit the form. Or contact our experts through another channel
Beklager - maskinen din er ikke lenger kvalifisert for gratis reservedeler. Du kan kjøpe din nye del nedenfor.
Vi trenger litt mer informasjon for å løse problemet.
Men kundeserviceteamet vårt kan hjelpe deg med å løse problemet.
Ring oss på 800 69 196
Blinkende eller kontinuerlig «E»
Hvis du ser en blinkende E når du prøver å bruke luftrenseren, klarer den ikke å gjøre det du har bedt den om. Hvis du ser en kontinuerlig lysende E når du prøver å bruke luftrenseren, betyr dette at maskinen har sluttet å fungere som den skal.
Hvis du ser enten en blinkende eller kontinuerlig lysende E på skjermen til luftrenseren, fullfører du følgende trinn.

Dra ut støpselet til luftrenseren, og la den stå i ti sekunder.
Sjekk at støpselet sitter godt i stikkontakten, og at strømmen er på.

Sjekk at romtemperaturen er over 5 °C
Sjekk inntaksgitteret eller åpningen til luftstrømforsterkeren for tilstoppinger.

Du må kanskje skifte filteret. Sjekk inntaket for støv.
Det ser ut til at vi ikke finner noen løsning på nettet.
Snakk med kundestøtteteamet vårt hvis du trenger mer hjelp.
Velg det aktuelle alternativet
Vippefunksjon
Sjekk skjøten for hindringer.
Sjekk at maskinen står på et flatt, stabilt underlag.

Vipping
Sett maskinen på et flatt, stabilt underlag.

Vipp luftstrømforsterkeren litt fremover.
Luftstrømforsterkeren skal stå slik du slapp den.
Velg det aktuelle alternativet
Maskinen vil ikke dreie
Den blå teipen må fjernes før bruk.
Sjekk at alle føttene er festet nederst på maskinen.
Sett luftrenseren på et flatt, sklisikkert underlag.

Sjekk at du trykker på riktig knapp på fjernkontrollen
Dreining

Rett fjernkontrollen direkte mot forsiden av maskinen mens du trykker på knappen.

Fjernkontroll
Rett fjernkontrollen direkte mot forsiden av maskinen mens du trykker på knappen.

Test andre knapper på fjernkontrollen.
Fjernkontroll
Sjekk at du trykker på riktig knapp på fjernkontrollen.
Rett fjernkontrollen direkte mot forsiden av maskinen mens du trykker på knappen.

På/av

Luftstrømkontroll
