Dyson V8 Absolute trådløs støvsuger | Dyson V8™ trådløs støvsuger | Support Dyson Hopp over navigering
Innstillingene dine er nå lagret.
Du kan når som helst endre keep in touch dine i kontaktdelen i Din Dyson. Hvis du har en Din Dyson-konto, kan du logge deg på under for å administrere alle kontaktalternativene (inkludert telefon, SMS og post).

/content/dam/contentfragment/dyson/prospect-capture/no/nb_no/prospect-capture-gobal-cf1

Support til din trådløse Dyson Cyclone V8™-støvsuger

Dyson V8 Absolute trådløs støvsuger

Support til din trådløse Dyson Cyclone V8™-støvsuger

Dyson V8 Absolute trådløs støvsuger

Ofte stilte spørsmål

Kan jeg la støvsugeren stå i laderen?

Ja, batteriet er designet for å kunne bli stående i laderen, for å sørge for at støvsugeren er klar til neste bruk. 

Bør jeg lade støvsugeren etter hvert bruk?

Vi anbefaler at du lader maskinen etter hver rengjøring for å maksimere driftstiden.

Hvor ofte bør jeg rengjøre filteret?

Omtrent en gang i måneden, men det kan være det bør gjøres oftere hvis maskinen brukes mye. Etter at filteret er vasket, må det alltid tørke i minimum 24 timer. Du må forsikre deg om at filteret er helt tørt før det settes tilbake. Vi anbefaler å følge rengjøringsinstruksjonene og vaske det for hånd. Filteret kan ikke vaskes i oppvaskmaskinen.

Hva er annerledes med dette Motorbar™-munnstykket?

Vi har re-designet Dyson Motorbar™-munnstykket for å inkludere de-tangling teknologi. Samtidig som den suger opp fjerner støv og hår fra alle gulv med stor kraft, har vi lagt til en de-tangling kam som automatisk fjerner håret fra børsterullen.

Hvordan de-tangler den hår?

De-tangling-kammen på børsterullen har 56 skovler i polykarbonat som forhindrer at hår surrer seg inn i børstehårene. Kammen er alltid i kontakt med børsterullen mens den spinner for å forhindre surring, så håret suges direkte inn i beholderen.

Kan denne maskinen kobles til Dyson Link-appen?

Maskinen jobber selvstendig og kan for øyeblikket ikke kobles til Dyson Link-appen.