Hopp over navigering
Innstillingene dine er nå lagret.
Du kan når som helst endre keep in touch dine i kontaktdelen i Din Dyson. Hvis du har en Din Dyson-konto, kan du logge deg på under for å administrere alle kontaktalternativene (inkludert telefon, SMS og post).

Support for din Dyson Omni-glide™ trådløs skaftstøvsuger

  • Bruk vårt steg-for-steg-verktøy for å løse maskinens problem.

  • Autentiske Dyson-reservedeler og tilbehør til maskinen din:

  • Strømpakke

    Delenummer 971189-01

    Ekstra batteri til Dyson trådløse støvsuger.

    1 245 kr

    'Se mer'
  • Filter

    Delenummer 965241-01

    Ekstra filter til Dyson trådløse støvsuger.

    592 kr

    'Se mer'
  • Beholder

    Delenummer 965275-01

    Ekstra beholder til Dyson stående støvsuger.

    410 kr

    'Se mer'
  • Lader

    Delenummer 965254-03

    Lader støvsugeren din med eller uten ladestasjonen.

    688 kr

    'Se mer'

  • Slik gjør du Dyson-maskinen din så effektiv som mulig.

  • Vask av filteret

    Vi anbefaler at du vasker filteret én gang i måneden for å opprettholde optimal ytelse. Filteret må vaskes for hånd, ikke i oppvaskmaskinen. Se hvordan du gjør det raskt og enkelt.

  • Tømming av beholderen

    For å opprettholde sugekraften er det viktig å tømme beholderen før støv og avfall når MAX-linjen. Se hvordan du gjør det.

  • Tjenesten inkluderer arbeid og reservedeler der det er nødvendig (unntatt ekstra tilbehør og filtre), som er garantert i 12 måneder eller til servicesupport utgår for maskinen din – hva enn som finner sted først.

  • WhatsApp

    Send oss en melding på
    WhatsApp: +47 92079146

    For  at vi skal kunne hjelpe deg så raskt som mulig, vennligst oppgi følgende informasjon:
    - Navnet ditt
    - Telefonnummer
    - Produktmodell eller serienummer

  • Sosiale medier

  • Live chat

    Bruk «Live chat»-knappen nederst til høyre på skjermen for å snakke direkte med en Dyson-ekspert.