Hopp over navigering
Innstillingene dine er nå lagret.
Du kan når som helst endre keep in touch dine i kontaktdelen i Din Dyson. Hvis du har en Din Dyson-konto, kan du logge deg på under for å administrere alle kontaktalternativene (inkludert telefon, SMS og post).

Dysons retningslinjer for nettilgjengelighet

Sist oppdatert: 6. juni, 2018

Det er viktig for Dyson å kunne tilby et nettsted som er tilgjengelig for et så bredt publikum som mulig. Vi streber etter å opprettholde et gjennomgående høyt nivå av brukervennlighet på hele nettstedet, og å følge bransjestandardens retningslinjer for best mulig tilgjengelighet. Vi samarbeider med uavhengige tilgjengelighetstestere for å sikre at vi gjør et godt arbeid.

Vi streber etter å overholde Level A i World Wide Web Consortium (W3C) Web Content Accessibility Guidlelines 2.0. Disse retningslinjene forklarer hvordan man gjør nettinnhold mer tilgjengelig for personer med nedsatt funksjonsevne, og hvordan man bidrar til å gjøre nettet mer brukervennlig for alle.

Har du problemer med å få tilgang til innholdet vårt?

Vi vet at vi fremdeles står overfor utfordringer når det gjelder å kunne tilby et fullt tilgjengelig nettsted. Derfor jobber vi aktivt med å forbedre følgende problemer:

1. Dyson er forpliktet til å tilby tilgjengelige PDF-er for nye dokumenter og nye produkter. Hvis du støter på en ikke-tilgjengelig PDF noe sted på nettstedet, kan du kontakte oss på 800 69 196 eller help@dyson.no, så vil vi gi deg et alternativt format.

2. Vi vet at vi for øyeblikket har en tilgjengelighetsbegrensning i videospilleren vår. Dette fører til at enkelte skjermlesere og personer som kun bruker tastatur, har problemer med å få tilgang til kontrollene. Videoen kan imidlertid spilles av og pauses. Vi jobber med å finne en løsning på dette, og vi har foreløpig planlagt dette til høsten 2018.

3. Vi vet at enkelte av videoene ikke har undertekster eller lyd. Hvis du har problemer med å få tilgang til innholdet i videoen, kan du kontakte Dyson på 800 69 196 eller help@dyson.no.

4. Det er enkelte områder på nettstedet som dupliserer ID-en til noen elementer. Disse har blitt testet, og de skal ikke ha noen innvirkning på bruken av aktuelle nettlesere eller skjermlesere.

5. Vi har brukt animasjoner som gjentar seg selv på hele nettstedet for å beskrive teknologien som blir brukt i produktene våre. Hvis du synes at disse er forstyrrende, kan du pause animasjonen ved å aktivere Animation Lock.

Hvis du opplever noen problemer med å få tilgang til nettstedet vårt, ønsker mer informasjon om Dysons tilgjengelighetsstandarder eller ønsker å gi tilbakemelding, kan du kontakte oss på 800 69 196 eller help@dyson.no.

Kundeservice med eksperter, seks dager i uken

Kun gebyrfritt for fasttelefon 80069196

Hjelpetelefonen i Norge er åpen
09:00–18:00 mandag til fredag
09:00–14:00 lørdag

Direkte fra Dyson

2 års garanti

En 2 års garanti aktiveres automatisk uten kostnad på produkter innen luftbehandling, hårpleie, belysning og trådløse støvsugere. Dyson støvsugere med ledning dekkes av en 5-års garanti (betingelser gjelder).

 

Gratis levering

Gratis hjemlevering eller levering til utleveringspunkt. Gratis retur.

Pengene tilbake-garanti

60 dager pengene tilbake-garanti



Det er i orden hvis du har ombestemt deg om en ordre. Du kan returnere produktet innen 60 dager fra du har mottatt den. Vi tar den i retur selv om du har brukt den, bare sørg for at du har den i originalemballasjen.



Hvis produktet ditt er defekt og må returneres, vennligst ring vår hjelpetelefo.

Vennligst merk at denne returretten kun gjelder på www.dyson.no og offisielle Dyson butikker.

 

Gratis avbetaling

Spre kostnadene utover opptil 24 måneder