Hopp over navigering
Innstillingene dine er nå lagret.
Du kan når som helst endre keep in touch dine i kontaktdelen i Din Dyson. Hvis du har en Din Dyson-konto, kan du logge deg på under for å administrere alle kontaktalternativene (inkludert telefon, SMS og post).
Støtte-hjem-hvordan-kan-vi-hjelpe

Handle hos Dyson.

Frakt og betaling

Leveringsinformasjon

Når vi godtar bestillingen din, streber vi etter å levere produktet/produktene innen det tidsrommet som er oppgitt under. Det er enkelte postnummer som vi ikke kan garantere levering til innen disse tidsrommene. Se «Unntak fra typiske leveringstider» for mer informasjon.

Når du kjøper noe online, kan du be om at produktet skal leveres til et Click & Collect-sted eller til en valgfri adresse innenfor et spesifisert tidsrom. Når du velger leveringsdatoen, vil du få begge alternativene hvis de er tilgjengelige, eller kun ett alternativ, avhengig av hva som er tilgjengelig. 

Enkelte tilbud og kampanjer kan ha ulike leveringstider. Dette vil bli oppgitt i vilkårene og betingelsene for hver kampanje. Hvis du har spørsmål angående ordren din, kan du sende en e-post til help@dyson.no.

Noen ganger kan produkter leveres i separate forsendelser, men dette vil ikke medføre ekstra leveringskostnader. Hvis du har bestilt en vare som ikke vil være tilgjengelig innen en uke, vil denne sendes med den metoden du har valgt, så snart den er tilgjengelig. Vi vil sende deg en bekreftelse på e-post når bestillingen er sendt.

Vi forbeholder oss retten til ikke å levere en bestilling hvis vi ikke tror at adressen er sikker (for eksempel hvis det er til en felles postadresse eller postboks). Hvis dette påvirker bestillingen din, vil du få beskjed så snart som mulig.

Noen ganger kan varer leveres utenfor de oppgitte tidsrommene. Hvis ingen svarer når kureren ringer på, vil de legge igjen et visittkort med instruksjoner om hva du skal gjøre videre. Du vil være ansvarlig for å betale eventuelle kostnader for en ny levering.

Hvis du vil vite mer, kan du se siden vår med leveringsinformasjon.

Vilkår og betingelser for nettstedet

Vilkår og betingelser gjelder når du kjøper varer fra Dyson sitt nettsted. 

Hvis du vil vite mer, kan du se påsiden vår om vilkår og betingelser for salg.

Dyson-garanti

Alle Dyson V8-maskiner dekkes av en to års garanti (vilkår og betingelser gjelder).

Dyson-garanti – komplette vilkår og betingelser

Å eie en Dyson-maskin

Slik opprettes en avtale mellom deg og oss

Du får mulighet til å sjekke og endre eventuelle feil i bestillingsprosessen før du legger inn bestillingen. Ta deg tid til å lese og sjekke bestillingen din på hver side i bestillingsprosessen.

For deg som er forbruker

Klausul 5 nedenfor gjelder kun for deg som er forbruker.

Som forbruker kan du kun kjøpe produkter fra nettstedet vårt hvis du er minst 18 år gammel.

Som forbruker har du lovbestemte rettigheter angående produkter som har feil, eller som ikke stemmer overens med beskrivelsen. Du kan få veiledning om de lovbestemte rettighetene dine hos ditt lokale Citizens Advice Bureau- eller Trading Standards-kontor. Ingenting i disse vilkårene vil påvirke de lovbestemte rettighetene dine.

Hvordan vi bruker personopplysningene dine

Vi bruker kun personopplysningene dine i samsvar med  personvernerklæringen vår. Ta deg tid til å lese denne, siden den inneholder viktig informasjon som angår deg.

Ditt personvern

Våre personvernprinsipper

Personvernet ditt er innebygd i alt vi gjør. Personvernerklæringer kan være kompliserte, men vi har forsøkt å gjøre vår så enkel som mulig, og oppsummerer hvordan Dyson behandler personopplysningene dine i personvernprinsippene nedenfor.

Du får kontrollen

Vi gir deg kontroll over alle de personlige opplysningene vi har om deg, slik at du kan være sikker på at de er nøyaktige, og at de gjenspeiler preferansene dine.

Dysons personvernforpliktelse

Dyson-ingeniørene er fokusert på å få maskinvare og programvare til å jobbe sammen for å utvikle teknologi med høy ytelse som forstår omgivelsene sine og hvordan den kan forbedre dem. Maskinene våre blir stadig mer intelligente, men denne kunnskapen kommer med et stort ansvar. Vi er bevisst sparsomme med dataene vi henter inn, og vi behandler dem med stor respekt. Vi prioriterer å beskytte personvernet ditt og beskyttelse og sikker lagring av dataene dine.

Support fra Dyson-eksperter

Kontakt oss

Hjelpelinjen vår i Storbritannia er åpen på disse tidspunktene:

  • Mandag–fredag: 08:00–20:00
  • Lørdag–søndag: 08:00–18:00
  • Telefon: 0800 298 0298
  • E-post askdyson@dyson.co.uk
  • Post Dyson Ltd, Tetbury Hill, Malmesbury, Wiltshire SN16 0RP

Få eksperthjelp

Hjelp og support for alle Dyson-maskinene dine. Last ned bruksanvisninger, se hjelpevideoer og mer.

For å komme igang, må du først fortelle oss hvilken maskin du har. Du kan enten gjøre dette ved å velge maskinen din fra bildene av Dyson-produkter, eller ved å skrive inn serienummeret ditt.