Hopp over navigering
Innstillingene dine er nå lagret.
Du kan når som helst endre keep in touch dine i kontaktdelen i Din Dyson. Hvis du har en Din Dyson-konto, kan du logge deg på under for å administrere alle kontaktalternativene (inkludert telefon, SMS og post).

Leveringsdetaljer

Vær oppmerksom på at det finnes lite antall postnummer, vanligvis i avsidesliggende områder, hvor vi muligens ikke kan levere til innen den angitte leveringstiden. Se avsnittet om 'Leveringsunntak" for ytterligere detaljer. Enkelte kampanjer kan ha ulike leveringstider. Se vilkårene for hver kampanje for mer informasjon. Ta kontakt med oss på help@dyson.no hvis du har spørsmål vedr. ordren din.

Produkter kan sendes fra flere steder, og kan derfor ankomme separat. Du blir ikke belastet ekstra leveringskostnader.

Hvis du har bestilt artikler som er registrert med mer enn én ukes leveringstid, vil de ble sendt på den måten du har valgt, så snart de er tilgjengelige. Vi sender deg en bekreftelse så snart bestillingen din er sendt.

Vi forbeholder oss retten til ikke å levere en bestilling hvis vi ikke tror at adressen er sikker, for eksempel hvis det er til en felles postadresse eller postboks. Hvis dette påvirker bestillingen din, vil du få beskjed så snart som mulig.

I enkelte tilfeller kan artikler leveres utenfor faste leveringstider. Hvis ingen er hjemme når pakken skal leveres, legges det igjen et kort som sier at pakken er forsøkt levert. Du må da følge instruksene på kortet. Dyson betaler ikke kostnadene for omlevering.

Kontakt help@dyson.no for å avtale levering hvis en sikkerhetskode er nødvendig for å komme inn i bygningen/eiendommen.

Ved mottak av ordren din har vi som mål å levere produkt(er) i henhold til følgende tider, avhengig av tilgjengelighet.

Levering med UPS.

Alle ordrer sendes fra lageret i Tyskland senest 2 virkedager etter bestilling. Levering skjer innen 3-5 virkedager, under forutsetning av at noen mottar pakken. Standard levering - Kostnadsfritt.

Returer

Du kan kansellere ordren når som helst opptil 60 dager* etter at du har mottatt produktet. Du kan kansellere på følgende måter:

  • Ringe oss på tlf. nr. +47 80069196 eller
  • Sende en e-post til help@dyson.no

*Uten å påvirke dine juridiske rettigheter til å trekke bestillingen som beskrevet i våre vilkår og betingelser, tilbyr Dyson også kundene rett til å trekke sine bestillinger for bestemte produkter i opptil 60 dager etter at de mottok bestillingen. De kvalifiserte produktene er alle luftrensere og trådløse støvsugerekun hvis de er kjøpt fra www.dyson.no

For å ta ut bestillingen din under dette tilbudet, skriv eller ring oss innen 60 dager etter mottak eller kjøp av din kvalifiserte maskin, og lever oppbevis for kjøp. Dyson vil da ordne at maskinen din skal samles inn av våre kurere. Din tilbakebetaling blir behandlet innen 30 dager etter innhenting ved hjelp av betalingsmetoden du brukte til å kjøpe maskinen.

Ta kontakt med Dyson på tlf. +47 80069196 for informasjon om hvordan du returnerer produkter med defekter.

Slik bestiller du tilbehør og reservedeler

Dyson tilbyr et utvalg av originalt tilbehør og originale reservedeler for Dyson-støvsugere. Slik kan du bestille:

Du kan bestille tilbehør og reservedeler via nettsiden vår ved bruk av kreditt-/debetkort, Klarna eller PayPal.

Hvis du har spørsmål, kan du kontakte oss på +47 80069196.

Vær oppmerksom på at hvis du bruker reservedeler som ikke er ekte Dyson-reservedeler, annulleres garantien.

Leveringsunntak

Det finnes et lite antall postnummer, vanligvis i avsidesliggende områder, hvor vi ikke kan garantere ordinær leveringstid. Levering kan ta opp til 10 virkedager.